Russian (CIS)English (United Kingdom)
ГлавнаяКонференцииВторая часть 1-й Международной конференции МГС → Перспективы развития сетей мобильной связи в Украине. Проблемы увеличения надежности АМС
Перспективы развития сетей мобильной связи в Украине. Проблемы увеличения надежности АМС

Автор: Мазур Н.Н.

•         Приріст мобільного трафіку випереджує ріст фіксованого трафіку.

•         Приріст 3G абонентів відбувається за рахунок часткової міграції з 2G.

 

•         2010 – додаткові послуги >30%

(терабайти)


Прогноз розвитку глобального мобільного ринку


•         2010 – додаткові послуги >30% (терабайти)

•         2020 – додаткові послуги >50% (терабайти)

 

Тенденції українського ринку телекомунікацій

•         Приріст мобільного трафіку випереджає ріст фіксованого трафіку


•         Зменшення частини ринку фіксованих операторів

 

Ринок мобільного зв'язку в Україні

•         Домінування двох операторів – 95%

 

 

Розподіл доходів від послуг та абонентів мобільного зв'язку в Україні (1-ше півріччя 2006р.)

Доходи від послуг                            Абоненти

 

 

Прибутковість операторів мобільного зв'язку України

Зменшення прибутковості за рахунок:

•          зниження якості клієнтської бази

•          підсилення цінової конкуренції

 

Умови виходу на мобільний ринок ВАТ Укртелеком

•         Збільшення кількості операторів:

–        2005 р.  - вихід на ринок Life

–        2006 р.  - вихід на ринок Beeline

•         Видача додаткових ліцензій та вихід нових технологій:

–        2006 р. ЗАТ Телесистеми України розгортає мережу СDMA-2000 в діапазоні 800 МГц

–        2006 р. ЗАТ УМС отримало ліцензію на надання послуг мобільного  зв’язку в стандарті CDMA-450

•         Вихід ринку мобільного зв’язку в стадію насичення:

–        Активізація цінових війн

–        Посилення боротьби за клієнта

–        Фокусування на додаткових послугах та інноваціях

•         Суттєве збільшення бюджетів на рекламу (збільшення в 1,5-2 рази у UMC та KyivStar після виходу на ринок Life)

•         Очікувана консолідація брендів

•         Вихід на ринок України міжнародних брендів (MTС, Beeline)

 

 

Фактори впливу на  розвиток ринку мобільного зв’язку України

•         Відсутність закону про Національний роумінг

•         Відсутність “number portability”

•         Вихід на ринок ЗАТ Телесистеми України (прискорить популяризацію широкосмугових послуг / Інтернет-контент )

•         Видача ліцензій на надання послуг 3G існуючим на ринку операторам

•         Агресивні ціни постачальників із Азії знижують капітальні витрати на будівництво мобільних мереж

•         Активне впровадження нових та заміна застарілих технологій:

–        GPRS -> EDGE

–        CDMA 2000

•         Заміна фіксованих технологій мобільними (ADSL -> CDMA 2000 EV-DO, WiMax, 3G)

•         Постійне зниження вартості абонентського обладнання (телефони, модеми та ін.)

 

Цілі проекту розвитку мобільного зв'язку та переваги ВАТ Укртелеком

Цілі:

•         Підвищення доходів, прибутку та капіталізації компанії

•         Підвищення іміджу компанії та поліпшення конкурентних позицій

 

Конкурентні переваги ВАТ Укртелеком:

•         Надання повного спектру сучасних телекомунікаційних послуг (один оператор – всі послуги)

•         Найбільша в Україні мережа фіксованого телефонного зв’язку, до якої підключено 10 млн. абонентів

•         Мультисервісна пакетна мережа MPLS ВАТ Укртелеком

•         Найбільші в Україні магістральна та зонова мережі

•         Спеціальні тарифи на дзвінки між фіксованою та мобільною мережами ВАТ Укртелеком

 

Цільові сегменти та їх потреби

Потреби корпоративного ринку:

•         Комплексні пакети послуг (фіксований голос + фіксовані дані + мобільний голос + мобільні дані, voice & data VPN)

•         Спеціальні тарифи (фіксована мережа - мобільна мережа, Home zone)

•         Єдиний рахунок

•         Indoor покриття в офісах до 2 Мбіт/с

•         Покриття в загородніх зонах до 384 кбіт/с

 

Потреби масового ринку:

•         Доступні UMTS телефони;

•         Привабливий мультимедійний контент;

•         Ексклюзивні пропозиції по телевізійних передачах для мобільної мережі

•         Конкурентні тарифи на голосові і розважальні послуги, доступ до Інтернет;

•         Обмін MMS з іншими національними й іноземними операторами мобільних мереж, фіксованою мережею (xDSL).

конвергентний абонент



конвергентні послуги



 конвергентна технологія

 

 

Прогноз кількості абонентів  (активних SIM-карток) в Україні

Прогноз приросту абонентів мобільного зв’язку ВАТ “Укртелеком”

Основні підходи при побудові мережі

•         ефективність інвестицій

•          швидкість розгортання мережі

•          швидкість впровадження нових послуг

•          використання передових технологій, концентрація на послугах передачі даних

•          масштабування (ємність та послуги)

•          надійність та гнучкість

•          захист інвестицій

•          максимальне використання існуючих ресурсів

•          мінімізація операційних витрат на обслуговування мережі

 

 

Основні напрямки розвитку інфраструктури мобільної мережі

•         впровадження NodeB без будівництва регулярних площадок

•          потреба часу, підтримувана виробниками обладнання

•          зменшення інвестицій в 2 рази

•          прискорення процесу розгортання мережі

•          використання ІР-транспорту 

•          на ділянці NodeB – RNC (найбільш затратна частина трансмісії)

•          на ділянці RNC – SGSN (прогноз – 2008 рік)

•          найбільш оптимальне використання існуючих ресурсів ВАТ Укртелеком

•          потенційний перехід на нові частотні діапазони

•          використання діапазонів 900 МГц для WCDMA

•          буде корисним для покриття малозаселених регіонів з низьким споживанням трафіку

•          є перші приклади комерційного використання

•          конвергенція – від маркетингової та тарифної до технологічної

•          конвергенція з точки зору споживача на початковому етапі (підтримка, рахунок, тарифи, реклама)

•          конвергенція контенту – абонент отримує більшу частину послуг незалежно від способу доступу (мобільний чи фіксований)

•          технологічна – єдина мережа (крім мережі доступу) для надання послуг через мобільний чи фіксований канал доступу

•          повний перехід на ІР-платформи, впровадження IMS

 

Розширення радіо покриття

1-й етап (1-ше півріччя 2007): - м. Київ та 5 обл. центрів


Розширення радіо покриття

1-й етап (1-ше півріччя 2007): - м. Київ та 5 обл. центрів

2-й етап (2-ге півріччя 2007):  + 9 обл. центрів, + Севастополь


Розширення радіо покриття

1-й етап (1-ше півріччя 2007): - м. Київ та 5 обл. центрів

2-й етап (2-ге півріччя 2007):  + 9 обл. центрів, + Севастополь

3-й етап (2008):  + 10 обл. центрів, + 4 автомагістралі


Розширення радіо покриття

1-й етап (1-ше півріччя 2007): - м. Київ та 5 обл. центрів

2-й етап (2-ге півріччя 2007):  + 9 обл. центрів, + Севастополь

3-й етап (2008):  + 10 обл. центрів, + 4 автомагістралі

4-й етап (2009 - 2011):  розширення покриття до 70% населення України


біля 2700 базових станцій (NodeB) за 5 років.

 



Фото-12
Печи
Фото-12


Сейчас 38 гостей онлайн
Применение полимерных стоек, как опор ВЛ, в ближайшие 10 лет:
 
Locations of visitors to this page